Ah Muhsin Ünlü -gidiyorum bu

Daha çok Leyla İle Mecnun dizisinin yönetmenliğini üstlenmesiyle tanıdığımız Onur Ünlü'nün Ah Muhsin Ünlü müstear ismiyle yazmış olduğu tek şiir kitabıdır. Tekrardan şiir yazabilmek için "uygun koşulların oluşmasını tevekkülle ummak istiyor"muş. Bize de sabrımızı tevekkülleştirmek düşer herhalde..
Sen beni öpersen belki de ben gangsterleşirim
Belki de şair olurum ve seni de aldırırım yyanıma
Bilesin; göğsümde hangi yöne açmış tek gülsün
Yani ya bu eller öpülür, ya sen öldürülürsün.
-Haydi iç de çay koyalım.

Yağmur başladı sen dedim camlara koşdum
Şehre laciverd bir ceket gibi yakışsın yağmur
Ne ikna edici bir intihar biçimidir şimdi göz göze gelmek

BANA BAKTILAR
Bugün sokakta yürürken
Bütün kızlar bana baktılar.
Allah Allah
Niye hep bana bakıyorlar ki diye düşündüm?
Sonra da bugün meğer
Murat'ın gömleğini giymişim.

RESULULLAHLA BENİM ARAMDAKİ FARKLAR

Ne tuhaf, anneler ölürken bile çocuklarının
Anneler ölürken bile çocuklarının ellerini bırakmıyor ne tuhaf...

Ünlü, Ah Muhsin, "gidiyorum bu", Sel Yayıncılık, Mart 2015, İstanbul

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dostoyevski -İnsancıklar

Rainer Maria Rilke - Dua Saatleri Kitabı/Duino Ağıtları/Bütün Şiirlerinden Seçmeler/Malte Laurids Brigge'nin Notları + Cahit Zarifoğlu - Rilke'nin Romanında Motifler

Ahmet Erhan - Alacakaranlıktaki Ülke/Ölüm Nedeni Bilinmiyor/Ne Balık Ne De Kuş